Human Centred desing

Eszközök, módszerek emberközpontú tervezéshez

Központban az Ember

Human Centred Design
Központban az ember. Milyen egyszerűen hangzik. Elméletben minden szolgáltatás, termék vagy design azzal a céllal készül, hogy a felhasználók számára jobb élményt biztosítson. A valóság azonban más képet mutat.
 Amikor kihasználjuk a design thinking módszereiben rejlő összes lehetőséget, akkor új értéket tudunk teremteni - azoknak és velük együttműködve - akiknek a terméket vagy szolgáltatást terveztük. Hogyan lehet mindezt megtenni? Design thinking, human centred design vagy magyarul emberközpontú megoldások, úgy segítik a vállalkozások, szervezetek vagy magánszemélyek munkáját, hogy közben megadja a szabadságot arra, hogy új és kreatív úton és módszerekkel oldjon meg problémákat és fedezzen fel új lehetőségeket a fejlődésre. A design thinking alapjában véve egy olyan emberközpontú tervezési folyamat, amely a felhasználók igényeinek megismerésén keresztül - velük együttműködve - az ötleteink vizuális formában történő kommunikációján és az üzleti célok tanulmányozásán keresztül, közvetlen befolyásolja az innovációs és üzleti stratégia kimenetelét.

Kiknek ajánljuk az emberközpontú innovációs megoldásokat?


A human centred design módszerei széles körben használhatók.  Előadásainkat, workshopjainkat vagy képzéseinket olyan embereknek ajánljuk, akik képesek a felhasználókkal együtt, közösen és velük együttműködve értéket teremteni. Szolgáltatásaink, termékeink így azok számára a leghasznosabbak, akik a felhasználókra mint stratégiai partnerekre tekintenek.

Miért hasznos a Human Centred Design?


A legnagyobb előnye a design thinking módszereinek az, hogy nem ígér csodákat, csupán olyan könnyen alkalmazható eszközöket ad a designer kezébe, amelyek segítségével új lehetőségeket és értékeket teremthet. Professzor Brigitte Boya de Mozota kutatása alapján a design szerepe egy szervezet életében négyféle módon tud megjelenni:

1. Design, mint differentiátor - szervezetek, amelyek életében a design mint stratégiai erőforrás jelenik meg, amely segítségével különböztetik meg ajánlatukat

2. Design, mint integrátor - szervezetek, amelyek életében a design mint fejlesztési folyamat jelenik meg, amely elősegítik egy termék vagy szolgáltatás fejlődését

3. Design, mint adaptátor - amikor a szervezetek életében a design mint erőforrás jelenik meg, amelyek segítségével új üzleti lehetőségek ismerhetők meg

4. Design mint jó üzlet - a design mint stratégiai erőforrás, amely elősegíti az értékesítési folyamatok javulását, növeli a brand értékét és javítja a Return On Investment mértékét.

Heading

Aktuális előadások

Human Centred Design az innovációért - Workshop - Budapest Design Week -

2016. Szeptember 24. (Szombat) 10:00 - 14:00

A Budapest Design Week keretében, bevezető workshopot tartunk a Human Centred Designba, annak módszertanába és alkalmazási területeibe. A workshopot az Impact Hub Budapest irodájában tartjuk meg.

Heading

Service Design

Human Centered Design alapok Workshop

2017. Január 28. - Szombat - 10:00- 15:00

A design thinking az egy gondolkodásmód és nem csak egy "eszköz" vagy módszertan, így Human Centered Design workshopjaink középpontjában ennek a gondolkodásmódnak az átadása áll. Workshopjaink, intuitívak, dinamikusak és az elméleti és gyakorlati oktatás elemeit ötvözik.

Heading

Képzéseink, Workshopjaink

Human Centred Design

Figyelem a titka mindennek

Miért van szükség emberközpontú megoldásokra? Egy tökéletesen megértett és megtervezett élmény az, amely vásárlói hűséget épít. Ezek a jól megtervezett vásárlói élmények azok, amelyek örömet okoznak és újabb és újabb vásárlásokat eredményeznek.

Szeretne Ön is jobb felhasználói élményt adni? Szeretné vállalkozását egyszerűen, gyorsan és hatékonyan fejleszteni? Akkor lépjen kapcsolatba velünk!

Heading

Human Centered Design folyamata
Design Council, Double diamond

Human Centered Design

Heading

Hogyan épülnek fel képzéseink?

Szeretné tudni mit jelent az hogy  Human Centred Design és hogyan tudja saját vállalkozásában, szervezetében alkalmazni?