Képzések

Eszközök, módszerek emberközpontú tervezéshez

képzések és szolgáltatások


"Tanulással hegyeket lehet megmozgatni" és mi a tudást a legfontosabb stratégiai erőforrásként kezeljük. A versenyképesség a tapasztalati tudásban és olyan eszközök, módszerek használatában rejlik, amelyek a versenytársak által nehezen kódolhatók és másolhatók. Minden vállalkozás, szervezet vagy alapítvány a növekedést, mint stratégiai célkitűzést fogalmazza meg, pedig a növekedés alapját mindig a felhasználók és azok viszonya egy adott szervezethez határozzák meg. Az üzleti tervezés, gazdálkodás feltételei azonban folyamatosan változnak és ehhez a folyamathoz a szervezeteknek alkalmazkodnia kell.

Képzéseink olyan tudással, ismeretekkel és módszerekkel ismertetik meg a résztvevőket, amelyek mindig a fejlődés irányába állítják a vállalkozásokat vagy szervezeteket és növeli a versenyképességüket.

Kiknek ajánljuk képzéseinket?


Hisszük, hogy az újítás, a változás reménye mindenkiben benne van és a kreatív gondolkodásmód, újítóhajlam vagy éppen felfedezési vágy elidegeníthetetlen az embertől. Ezáltal képzéseinket olyan szakembereknek, cégeknek, magánvállalkozóknak, non-profit szervezeteknek vagy diákoknak ajánljuk, akik a tudás megszerzését stratégiai erőforrásként kezelik.

Képzéseink, workshopjainkhoz hasonlóan úgy lettek felépítve, hogy mindazok számára hasznos ismeretet adjon, akik a felhasználókkal közösen akarnak pozitív változást elérni. Képzéseink 5 modulból állnak össze és minden különálló modul a Human Centred Design alapjait veszi át és mélységeiben ismerteti meg a résztvevőt a témával. Az 5 modul külön-külön is tanulható, de a legjobb eredmény elérése érdekében mi azt javasoljuk, hogy azokat a résztvevők együtt sajátítsák el.

Heading

Képzési, szolgáltatási szakterületeink

Heading

Human Centred Design

Figyelem a titka mindennek

Miért van szükség emberközpontú megoldásokra? Egy tökéletesen megértett és megtervezett élmény az, amely vásárlói hűséget épít. Ezek a jól megtervezett vásárlói élmények azok, amelyek örömet okoznak és újabb és újabb vásárlásokat eredményeznek.

Szeretne Ön is jobb felhasználói élményt adni? Szeretné vállalkozását egyszerűen, gyorsan és hatékonyan fejleszteni? Akkor lépjen kapcsolatba velünk!

Heading

Heading

Hogyan épülnek fel képzéseink?

Szeretné tudni mit jelent az hogy  Service Design és hogyan tudja alkalmazni a saját vállalkozásában, szervezetében?