Service design

Szolgáltatás fejlesztési megoldásaink

szolgáltatásfejlesztés

Minden szolgáltatás, termék, amit használunk valamilyen szintű benyomást tesz ránk és nyomot hagy bennünk. Ezek azok az élmények, amelyek meg fogják határozni a következő vásárlásainkat is. Nem mindegy tehát, hogy ezek az élmények mennyire tervezettek. A Service Design módszerei ebben tudnak segíteni; tudatossá tenni egy szolgáltatás folyamatát, megtervezni minden érintkezési pontot és értéket teremteni.

A szolgáltató cégek nyilvánvalóan több, kiemelt figyelmet fordítanak az általuk közvetített szolgáltatás színvonalának megőrzésére, javítására. Azonban az olyan szolgáltatók, akik valódi, magas színvonalat szeretnének biztosítani vásárlóik, felhasználóik részére, tudatosan tervezik meg a szolgáltatásukkal kapcsolatos összes érintkezési pontot – customer touchpoint.

Azok a cégek, akik odafigyelnek arra, hogy minden érintkezési pont állandóan magas színvonalú szolgáltatást nyújtson, a Service Design megoldásait választja.
Service Design-t nagyon sokféle módon lehet csinálni, azonban igazán jól felépített szolgáltatások tervezéséhez nagyon sok, egymással összefüggő terület ismerete szükséges.

Mit jelent az hogy “megtervezett érintkezési pont”?

Érintkezési pontoknak (customer touchpoint) nevezzük azokat a pontokat, amelyek az emberek, a felhasználók és egy szolgáltató vagy brand “között” jön létre. Az érintkezési pontok általában nem láthatóak, és nagyon sokrétűek.

Minél komplexebb, vagy nagyobb egy szolgáltatás, vállalkozás, annál több az érintkezési pont, annál több az olyan dolog, amit meg kell tervezni azért, hogy egy felhasználó minden érintkezési ponton, ugyanazt az élményt kapja. Egy telefonos ügyintéző vagy bolti eladó, egy csomagolás, egy szék vagy egy illat is lehet érintkezési pont, amely fizikai és virtuális térben is előfordulhat.

Heading

Érintkezési pontok csoportosítása

Különböző csoportokra osztottuk az érintkezési pontokat. Ezek a csoportok abban segítenek bennünket, hogy jobban megismerjük, feltérképezzük, megértsük és megtervezzük az érintkezési pontokat. Miért fontos ez? Egy jól megértett és megtervezett szolgáltatás növeli a vállalkozás versenyképességét, az üzlet sikerességét és a cég pozitív megítélését. Egy jól megtervezett szolgáltatás új értéket teremt.

Ehhez azonban meg kell értenünk a Service design folyamatát. Alapjában véve három fő részre lehet bontani egy szolgáltatást. Vásárlás előtt, alatt és utáni folyamatokra, élményekre. Természetesen ez egy egyszerűsített módja a folyamatnak, azonban a valóság ennél jóval komplexebb. A Brand touchpoint wheel, brand érintkezési pont kördiagramm nagyon jól illusztrálja, hogy a felhasználók milyen interakciókba kerülnek egy branddel a szolgáltatás folyamata alatt.

Heading

Service Design - Központban az ember

Heading

Service Design szolgáltatásunkkal abban támogatjuk a szolgáltatókat, hogy megtalálják azokat az érintkezési pontokat, amelyek a legfontosabbak, és hogy tudatosan összehangolják azokat azért, hogy jobb vásárlói, felhasználói élményt nyújtsanak. Ha változást szeretnél elérni, vállalkozásodat piac és eredmény orientáltabbá tenni, akkor lépj kapcsolatba velünk és kérd testreszabott ajánlatunkat.

Heading

Heading

Kattins az ikonkra és tudj meg többet a Service Desingról!

Heading

User Experience Design Workshop - Budapest

2016. November 5. (Szombat) 10:00 - 16:00

User Experience alatt nemcsak azt a folyamatot értjük, amikor egy felhasználó ellátogat egy weboldalra és ott használ egy szolgáltatást. User Experience alatt a teljes folyamatot értjük, attól a ponttól kiindulva, ahogy a termékre vagy szolgáltatásra felfigyelt.

Kérdés merült fel? Lépj velünk kapcsolatba!

Human Centred Design

Figyelem a titka mindennek

Miért van szükség emberközpontú megoldásokra? Egy tökéletesen megértett és megtervezett élmény az, amely vásárlói hűséget épít. Ezek a jól megtervezett vásárlói élmények azok, amelyek örömet okoznak és újabb és újabb vásárlásokat eredményeznek.

Szeretne Ön is jobb felhasználói élményt adni? Szeretné vállalkozását egyszerűen, gyorsan és hatékonyan fejleszteni? Akkor lépjen kapcsolatba velünk!

Heading

Hogyan épülnek fel képzéseink?

Szeretné tudni mit jelent az hogy  Human Centred Design és hogyan tudja saját vállalkozásában, szervezetében alkalmazni?