Service desing

Eszközök, módszerek emberközpontú tervezéshez

Hogyan fejlesszük szolgáltatásunkat?

Service design
Napjainkban egyre több gazdálkodó szervezet vagy alapítvány, közigazgatási szervezet dönt úgy, hogy olyan megoldásokat tervez vagy terveztet, amelyek a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtják vagy legegyszerűbb ügyintézést segítik elő. Mit is csinálnak a Service designerek pontosan? Talán az egyik legegyszerűbb hasonlat az, amikor összehasonlítunk egy Termék tervezőt (Product designer) és egy Service designert. Termék tervezők olyan dolgokat terveznek és készítenek, amelyek megfoghatók, például: laptop, tablet, cipő, teafőző stb. Service Designerek azonban főként olyan dolgokat terveznek, amelyek nem megfoghatók, sokkal inkább tapasztalhatók: olyan interakciókat, élményeket, érintkezési pontokat, mint például egy jegy vásárlása vagy jogosítvány kiváltása egy kormányablakból.

Kiknek ajánljuk?

Service Design workshopunk és képzéseink mindenki számára hasznos ismeretekkel gazdagíthatja  a érdeklődők ismereteit, azonban a leghasznosabb az olyan résztvevők számára, akik szeretnének megismerkedni a design thinking fogalmával és :

• olyan megoldásokat, élményeket akarnak tervezni, amelyek egyensúlyt és összhangot teremtenek a felhasználók, szolgáltatások és a szolgáltatók között
• akik össze akarják hangolni az érintkezési pontokat, amelyekkel a felhasználók találkoznak
• a fogyasztói igények új, magasabb szinten történő kielégítése akarják elérni.

Miért hasznos a Service Design?

Miért hasznos a Service designerek munkája? Több szempontból is. Jelenleg egy úgy nevezett "Experience Economy" az amiben élünk, amikor a szolgáltatóknak a felhasználóikra kell fókuszálniuk, elvárásaikra, igényeikre egy szolgáltatással szemben. Ezek részét kell, hogy képezzék egy modern szolgáltató statégiai elképzeléseinek.

Heading

Aktuális előadások

Service Design alapok - Workshop - Budapest Design Week

Dátum: 2016. Október 1. (Szombat) 10:00 - 14:00

A Budapest Design Week keretében, bevezető workshopot tartunk a Service Designba, annak módszertanába és alkalmazási területeibe. A workshopot az Impact Hub Budapest irodájában tartjuk meg.

Bevezetés a Neuromarketingbe - Képzés - Kezdő szint - Budapest

Mit jelent az hogy Neuromarketing? Miért van szükségem rá? Hogyan tudom alkalmazni vállalkozásomban? Vajon tényleg működik? Gyere el workshoppunkra és tudj meg többet a témáról!

Heading

Service Design

Service Design alapok Workshop

2017. Február 25. - Szombat - 10:00- 15:00

Miért hasznos a Service designerek munkája? Több szempontból is. Jelenleg egy úgynevezett "Experience Economy" az amiben élünk, amikor a szolgáltatóknak a felhasználóikra kell fókuszálniuk, elvárásaikra, igényeikre egy szolgáltatással szemben. Ezek részét kell, hogy képezzék egy modern szolgáltató statégiai elképzeléseinek.

Heading

Képzéseink, Workshopjaink

Human Centred Design

Figyelem a titka mindennek

Miért van szükség emberközpontú megoldásokra? Egy tökéletesen megértett és megtervezett élmény az, amely vásárlói hűséget épít. Ezek a jól megtervezett vásárlói élmények azok, amelyek örömet okoznak és újabb és újabb vásárlásokat eredményeznek.

Szeretne Ön is jobb felhasználói élményt adni? Szeretné vállalkozását egyszerűen, gyorsan és hatékonyan fejleszteni? Akkor lépjen kapcsolatba velünk!

Heading

Heading

Hogyan épülnek fel képzéseink?

Human Centered Design

Szeretné tudni mit jelent az hogy  Human Centred Design és hogyan tudja saját vállalkozásában, szervezetében alkalmazni?