vállalkozásfejlesztés

Hogyan fejlesszük vállalkozásunkat?

vállalkozásfejlesztés

A vállalkozásod jövője sok mindenben rejtőzhet: a termékeid, a szolgáltatásod minőségében, az üzleti megoldásokban, irányítási struktúrában vagy éppen az újító ötletekben. Nagyon sok vállalkozás vagy Start-up fejleszt kiváló terméket vagy szolgáltatást. Vajon mi különbözteti meg a sikeres vállalkozásokat a jól teljesítőktől vagy a megszűnt cégektől?

Üzleti modell innováció, vállalkozásfejlesztés, kiadás, bevétel tervezése... nem a legnépszerűbb szavak az innovátorok, a start-up-ok körében. Egy vállalkozás sikeressége azonban nagyban múlik az üzleti modelljén. Vajon min múlik, hogy egy gazdálkodó szervezet hosszú távon és folyamatosan is sikeres maradjon? A legtöbb esetben azon, hogy mennyire gyorsan tudja adoptálni, fejleszteni üzleti modelljét a folyamatosan változó körülményekkel szemben.

Természetesen a termékek, szolgáltatások minőségének fenntartása ugyanolyan fontos, de ezekhez jól megtervezett, felépített és kivitelezett üzleti modellekre van szükség. Hogyan tudunk jó üzleti modellt építeni?

Az első és legfontosabb, hogy válaszolni tudjunk négy egyszerű kérdésre:

1. Vásárlók, ügyfelek: ki a célközönség? Ki az a célcsoport, akinek értéket teremtünk? Mit tudunk a célközönségünk problémáiról, igényeiről?

2. Érték: milyen értéket adunk a célközönségünknek, amit nem kapnak meg máshol? Miért válasszák a mi szolgáltatásunkat, termékünket ne pedig a versenytársunkét?

3. Értéklánc: hogyan teremtünk értéket ügyfeleinknek és vásárlóinknak? Melyek azok a tevékenységek, amelyeket a legmagasabb szinten kell űzni ahhoz, hogy abból értéket teremtsünk Ügyfeleink számára?

4. Profit: milyen kiadásaink, költségeink és bevételeink vannak, hogyan kell azokat struktúrálni ahhoz, hogy abból értéket teremtsünk?

Ez a néhány kérdés csak a kezdet, ahhoz, hogy egy vállalkozás sikeres üzleti modellt építsen. Emellett a következő kérdésekre is tisztán és egyértelműen kell válaszolni: Milyen felhasználói problémát oldunk meg szolgáltatásunkkal vagy termékünkkel? Milyen vásárlói igényt elégítünk ki termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal? Hogyan, milyen csatornákon keresztül érjük el a célcsoportunkat a leghatékonyabban? Mi az az érték, amiért az emberek fizetni fognak? Hogyan fizetnek most a hasonló szolgáltatásért?

Minden kérdés segít tisztábban látni és tudatosabbá tenni egy vállalkozás üzleti modelljét. Az egyik legjobb módszer arra, hogy vállalkozásunk számára új értéket teremtsünk az az, ha új üzleti modellt fejlesztünk, és ezt úgy tesszük, hogy nem a versenytársainkra figyelünk, hanem ha megértjük, hogy a célközönségünk, ügyfeleink milyen igényeire vagy problémáira tudunk megoldást adni.

Heading

Heading

Tudj meg többet vállalkozásfejlesztési workshopunkról!

Heading

Heading

Hogyan épülnek fel képzéseink?

User Experience Design Workshop - Budapest

2016. November 5. (Szombat) 10:00 - 16:00

User Experience alatt nemcsak azt a folyamatot értjük, amikor egy felhasználó ellátogat egy weboldalra és ott használ egy szolgáltatást. User Experience alatt a teljes folyamatot értjük, attól a ponttól kiindulva, ahogy a termékre vagy szolgáltatásra felfigyelt.

Kérdés merült fel? Lépj velünk kapcsolatba!

Human Centred Design

Figyelem a titka mindennek

Miért van szükség emberközpontú megoldásokra? Egy tökéletesen megértett és megtervezett élmény az, amely vásárlói hűséget épít. Ezek a jól megtervezett vásárlói élmények azok, amelyek örömet okoznak és újabb és újabb vásárlásokat eredményeznek.

Szeretne Ön is jobb felhasználói élményt adni? Szeretné vállalkozását egyszerűen, gyorsan és hatékonyan fejleszteni? Akkor lépjen kapcsolatba velünk!

Szeretné tudni mit jelent az hogy  Human Centred Design és hogyan tudja saját vállalkozásában, szervezetében alkalmazni?